40 Spaanse TVs nabij spaanse grens ...
marc
2013-09-21 08:06:01 UTC
Een enorm aanbod, en de antenne staat naar La Rhune gericht, om de zowat 30 zenders daar te nemen (oa 4
EITB.com).

(locatie Hendaye).

Er zijn in de Spaanse pakketten ook radio's, maar de mijn tv mankeert afstandsbediening, dus ...
http://shortwave.tk
marc
2013-09-22 21:07:17 UTC
Post by marc
[...]
"en dat komt omdat de spanjaarden konden beleggen op coax en beslissen dat alles gratis was ..." ???? ;-)
http://shortwave.tk