behoed u van gangsters
b***@gmail.com
2014-03-29 19:13:48 UTC
Mijn achernaam is verscheure van gullegem,en ik ben in contact gekomen met
ene
Eddy pottelancie
moorselestraat 104
8930 menen
Let goed op,want ikzelf ben gefopt geweest.
Hij koopt massaal kaarten en programmers in aan spotprijzen,en verkoopt ze
voor het dubbelle.Ik weet dit van goed vernomen bronnen.
Bvb hij koopt kaarten in voor 14 ? euro en verkoopt ze voor 21 ?
Hij programeert ze voor 25 ?
Koopt programmers voor 20 ? en verkoopt ze voor 50 ?.
Hij is dan nog zo dom zijn mond voorbij te praten en ik weet het van een van
zijn zogenaamde vrienden waar hij zijn mond heeft voorbij geklapt.
Ikzelf heb met hem gepraat en mijnheer is niet betrouwbaar en loslippig.
In mum van tijd wist iederen wat ik staan had.Hij praat en praat maar en is
zo dom dat hij soms zelfs niet weet wat hij verteld en is door zijn eigen
dommigheid in de mand gevallen ha ha ha :-) :-).
Misschien zijn er nog van die bedriegers,of ben jij bedrogen door die ene
eddy.Koop daar niks en vertel niks.Voor dat je het weet,weet iedereen het.
Van iemand die het met je meent.Ook gefopt?Ook teveel betaald,meld het
mij,misschien kunnen we tegen hem iets ondernemen.
ben er ook ingetrapt, maar bij Eddy kon hij zichzelf afkopen, of hij betaald het verschil terug, of hij laat zich naaien, en het kontje heeft zich laten lichten, heb hem diep genomen, en klaar is *lul*
b***@gmail.com
2014-03-29 19:17:45 UTC
Post by b***@gmail.com
[...]
De volgende keer kan hij kiezen, met broekje aan of op deze manier
http://www.xtube.com/watch.php?v=Huw82-G745-#.Uq-3aJ3kZ8Q.email
s|b
2014-03-29 20:45:59 UTC
Post by b***@gmail.com
ben er ook ingetrapt, maar bij Eddy kon hij zichzelf afkopen, of hij betaald het verschil terug, of hij laat zich naaien, en het kontje heeft zich laten lichten, heb hem diep genomen, en klaar is *lul*
Eddy is precies al lang bezig; je reageert op een bericht dat gepost
werd in *2002*...
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>