Een zwembad niet enkel..
enjoy
2003-07-12 17:41:05 UTC
.. meer voor de rijken..

volgens het VRT journaal van vandaag... geïllustreerd met een voorbeeld van
een particulier zwembadje van ... 60 000 ? ...
Fredje
2003-07-12 17:50:40 UTC
Post by enjoy
.. meer voor de rijken..
volgens het VRT journaal van vandaag... geïllustreerd met een voorbeeld van
een particulier zwembadje van ... 60 000 ? ...
Misschien zit de lage rente van de hypotheek er voor iets tussen.........??
Ik heb trouwens ook een zwembad (!) en de mijne kost 25 Euro ( van den
Aldi )
En gelukkig dat de kindjes zijn.....
Koen Godderis
2003-07-12 18:08:35 UTC
Post by Fredje
Ik heb trouwens ook een zwembad (!) en de mijne kost 25 Euro ( van den
Aldi )
En gelukkig dat de kindjes zijn.....
Heb het ook gezien. Wat wil je, 't zijn allemaal jobstudentjes die er
tijdens de vakanties zitten.

Roel Schroeven
2003-07-12 19:03:20 UTC
Post by enjoy
een particulier zwembadje van ... 60 000 ? ...
Neenee het was 160.000 euro... ongeveer zoveel als wij voor ons nieuw te
bouwen huisje moeten ophoesten! Denk dat het bij mij in de tuin een
opblaasbaar zwembadje zal worden ;-)
Tiens, ik had ook verstaan 60.000... was zelfs nog aan het twijfelen of
het niet 16.000 was. Vooral omdat die dame er voor zei dat je al een
heel mooi zwembad kan hebben voor 6.000.
--
"Codito ergo sum"
Roel Schroeven
Koen Godderis
2003-07-12 19:11:04 UTC
Post by enjoy
[...]
Het was 60 duizend, maar euh ... de logica in de montage was weer ver te
zoeken bij de VRT. Tegenwoordig aanvaarden ze daar nog enkel mensen van het
25ste knoopsgat. 't Is er aan te zien.

fic
2003-07-12 19:15:29 UTC
Post by enjoy
[...]
Of het nu 160.000 of 60.000 euro was...
Als zo'n bedragen voor een zwembad niet enkel meer voor de rijken zijn, dan
werk ik duidelijk voor een bedrag dat ruim onder het leefloon ligt...
En ik dacht dat ik tot de redelijke middenklasse behoorde :-(
fic
Marco Polo
2003-07-13 11:06:17 UTC
Sorry hoor maar sommigen onder ons durven al eens iets verkeerd te verstaan.
Azijnpisser! Heb jij niets beters te doen dan hier je Woord te Verkondigen?
Een geërgerde medemens...

Geen HTML hier aub
Koen Godderis
2003-07-13 11:31:39 UTC
Post by enjoy
[...]
Om maar te zeggen hoe slecht mensen kunnen luisteren en de boel
verdraaien.
(Op de zelfzekere post van Godderis reageer ik niet eens.)
Het was niet 60.000 voor "al een heel mooi zwembad" maar voor "een
zelfbouwpakket".
Je zou beter zelf wat beter luisteren. Het was 6.000 voor een
zelfbouwpakket, en die dame voegde er aan toe "... en dan heb je al een
heel mooi zwembad." Daar ben ik heel zeker van. De prijs van het andere,
dat wat ze lieten zien, 16.000 of 60.000 of 160.000 was, dat weet ik
niet.
--
"Codito ergo sum"
Roel Schroeven

B***@nowhere.irule.be
2003-07-13 08:46:48 UTC
Post by Roel Schroeven
Tiens, ik had ook verstaan 60.000... was zelfs nog aan het twijfelen of
het niet 16.000 was. Vooral omdat die dame er voor zei dat je al een
heel mooi zwembad kan hebben voor 6.000.
Ik had ook verstaan 60 000. En het was niet het zwembad alleen maar ook
de verbouwingswerken errond (het was niet duidelijk wat dat allemaal inhield
maar bv terras etc...).

cu bart
http://www.irule.be/bvh/be/politics
Fantom
2003-07-13 08:52:48 UTC
Post by enjoy
.. meer voor de rijken..
volgens het VRT journaal van vandaag... geïllustreerd met een voorbeeld van
een particulier zwembadje van ... 60 000 ? ...
160.000 euro verstond ik.
Het was wel degelijk 60.000. Ook de TT-ondertiteling kleefde er dat bedrag
op.

fantom

--
http://maximiliaanderawijde.tripod.com
last update: 11/07/2003, nieuw gedicht online,
-Maximiliaan Derawijde-
enjoy
2003-07-14 23:10:17 UTC
In Gazet van Antwerpen van dit weekend staat op pagina 3 een heel artikel
gewijd aan privé-zwembaden. Een korte samenvatting van de woorden van de
zwembadbouwer (www.plastex.be).
- een gemiddeld bad in beton van 10x15 m. volledig geïnstalleerd en
afgewerkt
= 45.000 EUR
- zwembaden met polyester kuip = van 30.000 tot 40.000 EUR
- prefabsystemen = 10.000 EUR
- een buitenbubbelbad of spa of beach comber = van 10.000 tot 20.000 EUR
- de binnenjacuzzi is passé
Bij het artikel staat nog een foto van een volledig overdekt zwembad,
prijskaartje = 110.000 EUR.
Voor 60.000 EUR heb je volgens mij dus al een redelijk zwembad. Voor
160.000
EUR heb je een volledig overdekt 25m.-bad in je tuin.
hm... dan klopt het dus toch dat het niet enkel voor de rijken meer is....
45 000 voor een gemiddeld bad moet voor iedereen toch haalbaar zijn..
*slik*
Joris Benneheij
2013-04-18 11:21:51 UTC
Ik heb onderzoek gedaan en zwembaden worden steeds meer gewoongoed! Check de onderzoekresultaten op http://www.top-zwembadshop.nl/zwembadonderzoek

Gr. Joris
http://www.top-zwembadshop.nl/
Maurice ON4BAM
2013-04-18 11:37:33 UTC
On Thu, 18 Apr 2013 04:21:51 -0700 (PDT), Joris Benneheij
Ik heb onderzoek gedaan en zwembaden worden steeds meer gewoongoed! Check de onderzoekresultaten op http://www.spammer.nl/zwembadonderzoek
Gr. Joris
http://www.spammer.nl/
Nee hoor, je bent een ordinaire spammer, abuse send...

Bye Maurice
--
Hamradio: ON4BAM http://www.on4bam.com/
Travelogues and Amateur radio