Kleding Sabine Hagedoorn !
s***@telenet.be
2017-12-11 21:28:15 UTC
Ik ben een echte Fan van Sabine ! Ik kan wel meer dan 1 keer naar het
weerbericht kijken als zij aan de beurt is ! Maar haar kleding trekt
echt op niks,dat is mij nu opgevallen ! geef haar toch wat betere
kleren,een mooi mantelpakje of zo ! zo goedkoop zeg ! precies gemaakt
van gerecicleerde aardappelzakken ! Laat eens weten of er nog fans
zijn ? En wat vinden jullie ervan ?
Groeten Luc.
http://gallery.uunet.be/Luc.Haulot/
helemaal mee eens daar zou veel meer reatie op moeten komen
s***@telenet.be
Olbi
2017-12-12 08:47:48 UTC
Post by s***@telenet.be
[...]